خط مشی و استراتژی کارخانه تولیدی صبا اگزوز
خط مشی و استراتژی کارخانه تولیدی صبا اگزوز
۳-۱– خط مشی همکاری و فروش: در مجموعه کارخانه تولیدی صبا اگزوز و به طور مشخص در اداره بازرگانی و فروش اصولی ثابت،شفاف و همیشگی اجرا می شود که همین اصول وجه تمایز این مجموعه از رقبا بوده و این مجموعه را تبدیل به سازمانی پویا و رو به رشد نموده و یکی از وسیعترین شبکه های فروش اگزوز در کشور را پایه گذاری کرده است که شامل موارد ذیل می باشد:
۱-برنامه ریزی کلیه سیاستهای فروش با محوریت مشتری و صرف کننده از حیث قیمت،کیفیت و تنوع محصولات
۲-مشتری در جایگاه شریک تجاری و همکار و نه بعنوان خریدار یک کالا
۳-توجه به خواست مشتری در کلیه فرآیندها عملیاتی شرکت از خرید مواد اولیه و تولید تا فروش و تحویل کالا و تا مرحله مصرف
۴- نگاه بلند مدت به همکاری و نه منافع قطعی و روزمرگی
۵-پاسخگویی به مشتری و ضمانت کیفی ۱۰۰% محصولات
۶-ضمانت کلی محصولات بعنوان عامل ادامه همکاری و تداوم بلند مدت به معنی تامین همیشگی محصولات
۷- ارائه خدمات شایسته مشتریان و حتی فراتر از انتظار ایشان
۸-همکاری شایسته متناسب با امکانات و توان مشتریان در جهت سهولت فرآیند معاملات فی مابین